Najczęściej zadawane pytania
Najpopularniejsze pytania
  • Ile kosztuje ogłoszenie o pracę?
  • W jaki sposób opcja Wyślij ofertę pracy ułatwi mi odnalezienie kandydatów z niewystarczającmi kwalifikacjami?
  • Dlaczego nie mogę się zalogować?
  • Nie wiem, w jakiej kategorii umieścić ofertę pracy. Co robić?
  • NOWOŚĆ! Jak mogę zmienić moje hasło?
  • Jak opublikować ogólnokrajową ofertę pracy?
  • Moja oferta pracy została wysłana. Dlaczego nie mogę jej znaleźć na stronie?
  • Dlaczego miałbym zamieścić swoją ofertę w dodatkowych kategoriach i obszarach wyszukiwania? Stanowisko dotyczy tylko jednego miejsca pracy.
  • Jak unieważnić ogłoszenie?
  • Jak działa dopasowywanie słów kluczowych?
  • Co oznacza 'status'?


  • Wszystkie pytania

    Obsługa konta
    Ogłoszenia o pracę
    Wyszukiwanie CV
    Foldery pracy
    Rozwiązywanie problemów

    Obsługa konta
    Pytanie: Dlaczego nie mogę się zalogować? Początek
    Odpowiedź: Wykonaj poniższe instrukcje dotyczące rozwiązywania problemów:
    • Jeśli nie możesz się zalogować, powinieneś najpierw sprawdzić, czy wpisałeś prawidłową nazwę użytkownika i hasło
    • Sprawdź, czy kliknąłeś przycisk Logowanie dla pracodawców w górnym prawym rogu strony głównej portalu Monster, a nie przycisk Logowanie do strony Mój Monster dla osób poszukujących pracy.
    • Jeśli zapomniałeś nazwy użytkownika, aby się zalogować możesz zamiast niego podać adres e-mail, którego użyłeś do założenia konta.
    • Zapomniałeś hasła?
    • Chcesz zmienić hasło? Dowiedz się więcej.
    Aby uzyskać dodatkową pomoc, skontaktuj się z przedstawicielem działu obsługi klienta pod numerem telefonu 0 800 666 783.

    Pytanie: NOWOŚĆ! Jak mogę zmienić moje hasło? Początek
    Odpowiedź: Możesz zmienić hasło w następujący sposób:
    1. Kliknij Moje konto na górnym pasku nawigacyjnym.
    2. Na stronie Informacje o Tobie kliknij przyciskZmień hasło w sekcji Informacje o właścicielu konta.
    3. Wypełnij pola na ekranie Zmień hasło. Uwaga: Ekran pojawi się jako wyskakujące okno, więc być może będziesz trzeba deaktywować programy deaktywujące wyskakujące okna.
    4. Kliknij przycisk Zmień hasło.

    Pytanie: Jak mogę zmienić nazwę firmy, pojawiającą się w moich ogłoszeniach o pracy? Początek
    Odpowiedź: Możesz zmienić nazwę firmy wysyłając e-mail na adres customersupport@monsterpolska.pl. Proszę podać starą i aktualną nazwę firmy, Twoje nazwisko oraz nazwę użytkownika. Twoje konto zostanie zaktualizowane w naszym systemie, jak również w ogłoszeniach o pracy, które zostały wysłane w ciągu 48-72 godzin po wprowadzeniu zmian.

    Pytanie: Jak zaktualizować dane użytkownika lub profil na moim koncie? Początek
    Odpowiedź: Możesz aktualizować swoje informacje klikając na przycisk Moje konto na górnym pasku nawigacyjnym

    Pytanie: Jak zaktualizować dane firmy lub jej profil? Początek
    Odpowiedź: Swoje dane możesz zaktualizować klikając przycisk Moje konto w górnym pasku nawigacyjnym.

    Pytanie: Co to jest Ekspresowa Realizacj Zamówienia? Początek
    Odpowiedź: Kiedy dokonujesz zakupu na portalu Monster i płacisz kartą kredytową, masz możliwość zapisania informacji dotyczących transakcji (kliknij „zachowaj na później”). W ten sposób uruchamiasz używanie usługi typu: Ekspresowa realizacja zakupów podczas przyszłych zakupów. Ekspresowa realizacja zakupów to czaso-oszczędna metoda realizacji zamówienia używająca karty kredytowej, którą płaciłeś podczas ostatnich zakupów. Możesz kiedykolwiek wyłączyć lub zmienić kartę kredytową używaną podczas Ekspresowej realizacji zakupów wchodząc na część strony: Konto/Administracja.

    Pytanie: Jak mogę zarządzać Ekspresową Realizacją Zamówienia? Początek
    Odpowiedź: Możesz zmienić lub usunąć kartę kredytową służącą Ekspresowej Realizacji Zakupów w części: Opcje Płatnicze na stronie: Konto.


    Ogłoszenia o pracę
    Pytanie: Ile kosztuje ogłoszenie o pracę? Początek
    Odpowiedź: Ogłoszenie Monster standard - cena 595 PLN netto. Istnieje również możliwość zakupu atrakcyjnych Pakietów ogłoszeń. Wszystkie oferty są zamieszczane na okres 30 dni. Cena naliczona wyświetlana jest przy koszyku, tak aby można ją było sprawdzić przed podjęciem decyzji o zakupie.

    Pytanie: W jaki sposób opcja Wyślij ofertę pracy ułatwi mi odnalezienie kandydatów z niewystarczającmi kwalifikacjami? Początek
    Odpowiedź: Jeśli kandydat odpowie na Twoją ofertę pracy, wysyłając wiadomość e-mail lub poprzez link do strony umieszczony w ogłoszeniu, skorzystanie z darmowych opcji dopasowania nie będzie możliwe. Opcja Zamieść ofertę pracy umożliwia selekcję podań w oparciu o cztery kryteria umieszczone w Twoim ogłoszeniu: Status pozwolenia na wykonywanie pracy, kod pocztowy miejsca pracy, poziom wykształcenia oraz szczebel kariery zawodowej. Jeśli profil kandydata nie spełnia ustalonych kryteriów, w polu tematu pojawi się informacja Podanie o pracę NIE SPEŁNIA USTALONYCH KRYTERIÓW #123456 Nazwa stanowiska. W polu tematu uwzględnione jest wyłącznie pierwsze niespełnione kryterium.

    Pytanie: Dlaczego wskazane jest usunięcie z mojego ogłoszenia adresu e-mail i linka do strony internetowej? Początek
    Odpowiedź: Funkcja zamieszczania oferty posiada procedurę dopasowywania, która pomaga oddzielać odpowiedzi zakwalifikowane od niezakwalifikowanych zależnie od spełniania przez nie czterech kryteriów: stanu posiadania pozwolenia na pracę, odległości od miejsca pracy, poziomu wykształcenia i poziomu kariery. Jeśli kandydat nie spełniający kryteriów oferty złoży dokumenty online, temat wiadomości e-mail, którą otrzyma w odpowiedzi, brzmieć będzie CV na stronie Monster NIE SPEŁNIA KRYTERIÓW #123456 Tytuł stanowiska. W temacie wiadomości e-mail podane zostanie jedynie pierwsze niespełnione kryterium.

    Pytanie: Czy będą widoczni wszyscy kandydaci ubiegający się o tę pracę? Początek
    Odpowiedź: Tak, wszystkie odpowiedzi kandydatów zostaną wysłane do prawidłowego folderu ofert i na Twój adres e-mail. Jeśli kandydat nie spełnia kryteriów oferty, w temacie podaną zostane niespełnione kryteria. a kandydat otrzyma w folderze ofert ocenę Automatycznie odrzucony.

    Pytanie: Czy opcja dopasowywania szereguje odpowiedzi pod względem ilości spełnionych (bądź nie) kryteriów? Początek
    Odpowiedź: Nie, ta opcja szereguje niespełnione kryteria następująco: 1) Pozwolenie na wykonywanie pracy, 2) Odległość od miejsca pracy według kodu pocztowego, 3) Minimalny poziom wykształcenia i 4) Minimalny szczebel kariery zawodowej. Na przykład, jeśli osoba poszukująca pracy nie spełnia kryterium pozwolenia na wykonywanie pracy, pozostałe kryteria zostaną pominięte.)

    Pytanie: Czy osoby poszukujące pracy wiedzą o selekcji według kryteriów ogłoszenia oraz identyfikacji w wiadomościach e-mail? Początek
    Odpowiedź: Nie. Osoby poszukujące pracy korzystają z opcji Złóż podanie o pracę online w portalu Monster i wprowadzają w profilu dane kontaktowe, informacje na temat statusu pozwolenia na wykonywanie pracy, poziomu wykształcenia oraz szczebla kariery zawodowej. Te pola są automatycznie częścią profilu osoby poszukującej pracy.

    Pytanie: Jak działa opcja dopasowania pod względem pozwolenia na wykonywanie pracy? Początek
    Odpowiedź: Jeśli podany został kraj wydania pozwolenia na wykonywanie pracy, w trakcie procedury Złóż podanie o pracę online w portalu Monster, szukający pracy udzieli informacji na temat statusu pozwolenia na wykonywanie pracy w kraju lub krajach wydania pozwolenia; Twoje kryteria oraz odpowiedź osoby poszukującej pracy zostaną porównane w celu dopasowania. W przypadku braku pasujących wyników, podanie osoby poszukującej pracy zostanie określone w polu tematu wiadomości e-mail jako Nie spełnia kryterium enia na wykonywanie pracy.

    Pytanie: Jak działa opcja dopasowania pod względem minimalnego poziomu wykształcenia? Początek
    Odpowiedź: Wszystkie osoby poszukujące pracy, korzystające z procedury Złóż podanie o pracę online w serwisie Monster, zobowiązane są określić poziom wykształcenia. Wybrany przez Ciebie poziom wykształcenia zostanie porównany z odpowiedziami osób poszukujących pracy, w celu dopasowania. Podania osób poszukujących pracy, które nie spełniają kryterium minimalnego lub wyższego poziomu wykształcenia, zostaną określone w polu tematu wiadomości e-mail jako Nie spełnia kryterium poziomu wykształcenia.
    • Średnie - posiadają osoby, które ukończyły szkołę ponadpodstawową (na podbudowie 8-klasowej szkoły podstawowej) lub ukończyły szkołę ponadgimnazjalną z wyjątkiem zasadniczej szkoły zawodowej.
    • Zawodowe - ukończona szkoła zawodowa w określonej dziedzinie, która będzie wykonywanym zawodem (np. mechaniczne, elektryczne, stolarskie itd.).
    • Wyższe niepełne - uczęszczano do szkoły wyższej, lecz nie uzyskano dyplomu.
    • Wyższe I-go stopnia (licencjat, inżynier) - ukończone studia licencjackie lub inżynierskie, uzyskany stopień licencjata lub inżyniera (np. licencjat nauk humanistycznych, inżynier itp.) w akredytowanej instytucji.
    • Wyższe II-go stopnia (magister, magister inżynier, lekarz) - ukończone studia magisterskie i otrzymany stopień magistra lub magistra inżyniera w akredytowanej instytucji.
    • Doktorat - otrzymany stopień (tj. dr), tytuł lub pozycja doktora w akredytowanej instytucji.
    • MBA (pol. Magisterskie Studia Menedżerskie) - dwuletnie studia podyplomowe (często wymaga się tu ponadto posiadania określonego doświadczenia zawodowego), najczęściej zaoczne.

    Pytanie: Jak działa opcja dopasowania minimalnego szczebla kariery? Początek
    Odpowiedź: Wszystkie osoby poszukujące pracy, korzystające z procedury Złóż podanie o pracę online w serwisie Monster, zobowiązane są określić szczebel kariery zawodowej, a wybrany przez Ciebie minimalny szczebel kariery zawodowej zostanie porównany z odpowiedziami poszukujących pracy, w celu dopasowania. Podania osób poszukujących pracy, które nie spełniają kryterium minimalnego lub wyższego szczebla kariery zawodowej, zostaną określone w polu tematu wiadomości e-mail jako nie spełnia kryterium szczebla kariery zawodowej.

    Pytanie: Dlaczego miałbym zamieścić swoją ofertę w dodatkowych kategoriach i obszarach wyszukiwania? Stanowisko dotyczy tylko jednego miejsca pracy. Początek
    Odpowiedź: Osoby poszukujące pracy przeglądają kilka powiązanych ze sobą kategorii i obszarów wyszukiwania znajdujących się w ich sąsiedztwie, a zatem większa liczba kombinacji kategorii i obszarów wyszukiwania, w których dostępna będzie Twoja oferta, oznacza większą liczbę poszukujących pracy, którzy na nią natrafią.

    Pytanie: Nie wiem, w jakiej kategorii umieścić ofertę pracy. Co robić? Początek
    Odpowiedź: Jednym ze sposobów na znalezienie odpowiedniej kategorii oferty pracy jest przeglądanie strony w różnych kategoriach, aby zobaczyć, gdzie pracodawcy umieszczają podobne stanowiska.

    Pytanie: Moja oferta pracy została wysłana. Dlaczego nie mogę jej znaleźć na stronie? Początek
    Odpowiedź: Z powodu ograniczeń technicznych czasami oferta pojawia się na stronie z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się,jak duże będzie opóźnienie, możesz również sprawdzić swój kwit. Sprawdź również, czy Twoje kryteria wyszukiwania ofert odpowiadają dokładnie kryteriom zamieszczania ofert.

    Pytanie: Co mam zrobić, jeśli nie chcę by wraz z moim ogłoszeniem o pracy wyświetlał się mój adres e-mail? Początek
    Odpowiedź: Pole E-mail w zamieszczanej ofercie jest obowiązkowe, niezależnie od tego, czy udostępniono opcję składania dokumentów online. Aby upewnić się, że adres e-mail nie jest wyświetlany w zamieszczonej ofercie, możesz oznaczyć ofertę jako poufną w sekcji Wybierz preferowane metody kontaktu; usuń zaznaczenie przy polu wyboru E-mail i upewnij się, że nie podano adresu w treści oferty. Pamiętaj, że przed zamieszczeniem oferty możesz zobaczyć jej podgląd, aby upewnić się, że nie zawiera ona adresu e-mail.

    Pytanie: Dlaczego w moim poufnym ogłoszeniu o pracy pojawiają się dane firmy? Początek
    Odpowiedź: Jeśli chcesz, aby zamieszczana oferta była poufna, musisz zaznaczyć pole wyboru Chcę, aby ta oferta była poufna w sekcji Wybierz preferowane metody kontaktu. Sprawdź także treść oferty, aby upewnić się, że w niej również nie zamieszczono informacji poufnych. Pamiętaj, że przed zamieszczeniem oferty możesz zobaczyć jej podgląd, aby upewnić się, że wyświetlane są tylko informacje, które chcesz ujawnić. Uwaga: Po utajnieniu oferty upewnij się, że osobom poszukującym pracy została udostępniona możliwość składania odpowiedzi na ofertę.

    Pytanie: Jak opublikować ogólnokrajową ofertę pracy? Początek
    Odpowiedź: Nie można utworzyć oferty, która byłaby wyświetlana we wszystkich obszarach wyszukiwania w całym stanie lub w całym kraju Można jednak wybrać kilka obszarów wyszukiwania (za dodatkową opłatą). W polu Miasto można również wpisać cały stan lub cały kraj. Zamieszczona oferta będzie wtedy uwzględniana w wyszukiwaniach dla wybranych miejscowości, a zamiast nazwy miejscowości wyświetlany będzie tekst 'cały stan' lub 'cały kraj'.

    Pytanie: Jak długo moja oferta pozostanie na stronie? Początek
    Odpowiedź: Większość ofert pozostaje aktywna przez 30 dni, a niektóre przez 14. Możesz również w każdej chwili ręcznie zakończyć publikację oferty.

    Pytanie: Moja oferta pracy spowodowała początkowo dużą ilość odpowiedzi, lecz obecnie otrzymuję niewiele CV. Czy coś jest nie tak? Początek
    Odpowiedź: Aby zwiększyć ilość odpowiedzi na Twoje ogłoszenie o pracę, możesz spróbować zedytować treść i podać więcej istotnych informacji, aby ułatwić osobom poszukującym pracy znalezienie Twojego ogłoszenia o pracę. Zmiana kategorii również może zwiększyć ilość odpowiedzi. Upewnij się również, że podany adres e-mail jest poprawny. Edycje tego typu są bezpłatne.

    Pytanie: Jak mogę załaczyć automatyczną odpowiedź w moim ogłoszeniu o pracę? Początek
    Odpowiedź: 'Kiedy zamieszczasz ogłoszenie, będziesz mieć możliwość załączenia automatycznej odpowiedzi, która zostanie wysłana do poszukujących pracy składających swoje oferty, używając opcji Aplikuj On-line na portalu Monster. Możesz wybrać, czy chcesz wysłać list z Biblioteki Zatrudniającego, czy napisać nowy list. Jeśli wybierzesz istniejący list, możesz wysłać go w obecnej formie lub dostosować go do oferty pracy. Jeśli piszesz nowy list lub uaktualniasz istniejący, możesz zachować go na później korzystając z sekcji Kopiuj do Biblioteki Pracodawcy .

    Możesz również dodać automatyczną odpowiedź do swoich ofert już po ich zamieszczeniu. Kliknij na link edycji połączony z ofertą na stronie Zarządzaj Ogłoszeniami. Możesz wybrać istniejący list lub stworzyć nowy w celu dołączenia do oferty pracy. Na tej stronie możesz również zatrzymać wysyłanie listu, który już jest dołączony do ogłoszenia.

    Pytanie: Why do I have to choose whether to publish my vacancy EU-wide? Początek
    Odpowiedź: It is the employer’s decision whether to publish a vacancy EU-wide. By giving your consent, you can have your vacancy advertised through the European Public Employment Services (EURES) portal. You may wish to think about the skills and competence requirements related to the vacancy and whether there are suitable local candidates before publishing EU-wide. You will be able to change your decision about where you advertise the vacancy at a later stage if you wish.

    Pytanie: Jak można edytować ofertę? Początek
    Odpowiedź: Na stronie Zarządzanie ofertami kliknij łącze Edycja powiązane z ofertą, aby móc zmienić treść folderu oferty.

    Pytanie: Jak unieważnić ogłoszenie? Początek
    Odpowiedź: Na stronie Zarządzanie ofertami pracy, kliknij łącze Unieważnij związany z ofertą pracy.

    Pytanie: Jak zaktualizować ofertę lub opatrzyć ją nową datą? Początek
    Odpowiedź: Na stronie Zarządzanie ofertami pracy, kliknij łącze Ponów związane z ofertą pracy i przedłuż jej ważność o kolejne 30 dni.

    Pytanie: Jeśli obsadzę dane stanowisko przed upływem 30 dni, czy mogę wykorzystać pozostałe dni dla kolejnego ogłoszenia o pracę? Początek
    Odpowiedź: Nie. Ogłoszenie dostępne jest przez 30 dni tylko dla uprzednio podanego stanowiska.

    Pytanie: Jak znaleźć stare ogłoszenie? Początek
    Odpowiedź: Możesz odnaleźć stare oferty pracy na stronie Zarządzanie ofertami pracy w zakładce Nieaktywne lub Archiwum ofert pracy.


    Wyszukiwanie CV
    Pytanie: Jak mogę edytować swoje domyślne ustawienia wyszukiwania CV i wyników wyszukiwania? Początek
    Odpowiedź: Aby zmienić ustawienia, kliknij przyciskZmień ustawienia na stronie Wyszukiwanie lub Wyniki wyszukiwania lub kliknij Moje konto na górnym pasku nawigacyjnym, a następnie kliknij zakładkę Ustawienia na tej stronie.

    Pytanie: Jak działa dopasowywanie słów kluczowych? Początek
    Odpowiedź: Wynik dopasowania słów kluczowych, poza innymi kryteriami, opiera się na wyszukiwanych określeniach (słowa kluczowe lub zdania), które wpisujesz na stronie wyszukiwania. U góry listy znajdą się CV, w których zawarto:
    1. Więcej przypadków wyszukiwanych określeń;
    2. Wyszukiwane określenia występujące w stosunkowo niewielkiej liczbie pozostałych CV;
    3. Wyszukiwane określenia położone bliżej siebie w tekście CV.
    CV o przeciwnych cechach znajdą się u dołu listy albo poza nią.

    Pytanie: Co oznacza 'status'? Początek
    Odpowiedź: Status wskazuje na aktualny stan procesu rekrutacji w którym obecnie znajduje się kandydat. Wybór jest następujący: CV otrzymane, CV obejrzane, Rozmowa telefoniczna, Rozmowa - HR, Rozmowa - Wydział, Propozycja pracy, oraz Zatrudniono

    Pytanie: Gdy chcę wyszukać CV, otrzymuję następujący komunikat o błędzie: Nie masz uprawnień licencjonowanego użytkownika, aby skorzystać z tej funkcji. Co to oznacza? Początek
    Odpowiedź: Komunikat pojawia się w przypadku nieprawidłowego wylogowania się z konta. Zalecamy skorzystanie z przycisku Wyloguj się w prawym górnym rogu ekranu. Jeśli zamkniesz okno wyszukiwarki, nie wylogowując się, system oceni, że nadal jesteś aktywnym użytkownikiem i nie zezwoli na ponowne zalogowanie.
    Komunikat ten pojawia się również, gdy inny użytkownik zalogowany do Twojego konta, próbuje uzyskać dostęp do opcji wyszukiwania CV.
    Aby zalogować się ponownie, należy odczekać, aż system zresetuje Twoje konto lub skontaktować się z przedstawicielem działu obsługi klienta w celu zresetowania licencji.
    Aby uzyskać dodatkową pomoc, skontaktuj się z przedstawicielem działu obsługi klienta pod numerem 0 800 666 783.

    Pytanie: Co to są Odsłony CV i jak są obliczane? Początek
    Odpowiedź: Odsłona życiorysu jest liczona za każdym razem, kiedy życiorys jest przeglądany lub wykonywana jest w nim czynność poza folderem Praca w ciągu jednej sesji. Odsłony i czynności wykonywane na życiorysach w obrębie folderu Praca nie są uwzględniane w limicie odsłon. Aby zminimalizować liczbę odsłon, z których korzystasz, zalecamy dodawanie życiorysów do Folderu praca i wykonywaniu na nich czynności w obrębie tego Folderu.
    Podgląd CV można obejrzeć w zakładce Sprawozdania na stronie Moje Konto.

    Pytanie: Jak znaleźć CV według jego numeru lub nazwiska osoby poszukującej pracy? Początek
    Odpowiedź: Aby znaleźć CV według jego numeru:
    1. Przejdź na stronę Wyszukiwanie CV.
    2. Zmień Szukaj według daty na Od dziś na wszystkie CV.
    3. Wprowadź numer CV w polu Wyszukiwanie według słowa kluczowego.
    4. Kliknij Szukaj, a system zlokalizuje i wyświetli CV (jeżeli nadal jest udostępnione w wyszukiwarce).
    Aby znaleźć CV według nazwiska osoby poszukującej pracy:
    1. Zmień Szukaj według daty na Od dziś na Wszystkie CV.
    2. Wprowadź nazwisko osoby poszukującej pracy w polu Wyszukiwanie według słowa kluczowego.
    3. Kliknij Szukaj, a system zlokalizuje i wyświetli CV (jeżeli nadal jest udostępnione w wyszukiwarce).

    Pytanie: Co wybrać, opisując stopień naukowy/poziom wykształcenia? Początek
    Odpowiedź:
    • Średnie - posiadają osoby, które ukończyły szkołę ponadpodstawową (na podbudowie 8-klasowej szkoły podstawowej) lub ukończyły szkołę ponadgimnazjalną z wyjątkiem zasadniczej szkoły zawodowej.
    • Zawodowe - ukończona szkoła zawodowa w określonej dziedzinie, która będzie wykonywanym zawodem (np. mechaniczne, elektryczne, stolarskie itd.).
    • Wyższe niepełne - uczęszczano do szkoły wyższej, lecz nie uzyskano dyplomu.
    • Wyższe I-go stopnia (licencjat, inżynier) - ukończone studia licencjackie lub inżynierskie, uzyskany stopień licencjata lub inżyniera (np. licencjat nauk humanistycznych, inżynier itp.) w akredytowanej instytucji.
    • Wyższe II-go stopnia (magister, magister inżynier, lekarz) - ukończone studia magisterskie i otrzymany stopień magistra lub magistra inżyniera w akredytowanej instytucji.
    • Doktorat - otrzymany stopień (tj. dr), tytuł lub pozycja doktora w akredytowanej instytucji.
    • MBA (pol. Magisterskie Studia Menedżerskie) - dwuletnie studia podyplomowe (często wymaga się tu ponadto posiadania określonego doświadczenia zawodowego), najczęściej zaoczne.

    Pytanie: Czy mogę uzyskać przykłady wyszukiwania według ciągu słów kluczowych? Początek
    Odpowiedź: Aby dowiedzieć się więcej na temat używania słów kluczowych, kliknij łącze Słowo kluczowe obok pola Wyszukiwanie według słów kluczowych. Znajdziesz tam wskazówki, w tym przykłady łańcuchów wyszukiwania i pomoc dotyczącą operatorów logicznych. W dziale Informacje dostępne są również samouczki, które instruują w jaki sposób przeprowadzić wyszukiwanie CV.
    Aby uzyskać dodatkową pomoc, skontaktuj się z przedstawicielem Działu Obsługi Klienta pod numerem telefonu 0 800 666 783 lub +48 22 323 89 00.

    Pytanie: Jak mogę wysłać listy do kandydatów? Początek
    Odpowiedź: Aby wysłać list do kandydata, kliknij na jego nazwisko na stronie Zarządzaj Kandydatami. Zostaniesz przeniesiony do CV kandydata. Wówczas kliknij na link Wyślij List umieszczony nad CV. Następnie będziesz mieć możliwość wysłania listu ze swojej Biblioteki Zatrudniającego lub napisania nowego listu i wysłania go do kandydata. Jeśli wybierzesz istniejący list, możesz wysłać go w obecnej formie lub dopasować go do swoich potrzeb. Kiedy piszesz nowy list lub uaktualniasz istniejący, możesz zachować go na później korzystając z sekcji Kopiuj do Biblioteki Zatrudniającego .


    Foldery pracy
    Pytanie: Jak skopiować ofertę? Początek
    Odpowiedź: Na stronie Zarządzanie ofertą lub Podgląd oferty kliknij łącze Kopiuj. Spowoduje to skopiowanie zawartości oferty do nowego folderu.

    Pytanie: Jak mogę przesłać kilka CV? Początek
    Odpowiedź: Wybierz wszystkie CV, które chcesz przesłać, klikając pole wyboru w lewej skrajnej kolumnie przy każdym z CV. Następnie z menu rozwijanego Działania wybierz opcję Prześlij CV i kliknij przycisk Start. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, na który mają zostać przesłane CV.

    Pytanie: Jak usunąć CV z folderu pracy lub usunąć cały folder? Początek
    Odpowiedź: CV i folderów nie można usuwać. Aby ukryć CV i foldery, użyj funkcji filtra, aby dostosować swój widok. Możesz na przykład ocenić CV, które chcesz ukryć, jako Odrzucone, aby nastepnie móc je w łatwy sposób odfiltrować.


    Rozwiązywanie problemów
    Pytanie: Jakie przeglądarki internetowe obsługuje Monster? Początek
    Odpowiedź: Aby móc w pełni skorzystać z serwisu Monster, być może będziesz musiał zmienić swoją wyszukiwarkę, ściągnąć najnowszą wersję wyszukiwarki lub skontaktować się ze swoim działem informatycznym w celu uzyskania odpowiednich instrukcji.

    Proszę sprawdź poniższą listę, aby dowiedzieć się czy Twoja wyszukiwarka jest kompatybilna.

    Kompatybilne dla PC:
    • IE 7.x
    • IE 8.x
    • FireFox (Mozilla) 3 (najnowsza wersja)
    Kompatybilne dla Mac:
    • Safari 5 (najnowsza wersja)

    Pytanie: W jaki sposób mogę skopiować i wkleić tekst? Początek
    Odpowiedź: Wykonaj następujące czynności:
    • Wybieranie: Kliknij i przeciągnij kursor myszki nad tekstem lub linkiem, który chcesz skopiować.
    • Kopiowanie: Przy wybranym tekście przytrzymaj klawisz CTRL (CMD w komputerze Mac) i wciśnij C.
    • Wklejanie: Kliknij myszką miejsce, w które chcesz wkleić informacje i wciśnij klawisze CTRL + V (CMD + V w komputerze Mac).

    Pytanie: Dlaczego nie działa link, który przesłano mi w wiadomości e-mail? Początek
    Odpowiedź: Należy sprawdzić, czy Twoja przeglądarka odbiera cały link, który przesłaliśmy. Jeśli adres jest zbyt długi, to może się zdarzyć, że Twój program pocztowy wyświetli go w 2 wierszach, a drugi wiersz adresu nie zostaje przesłany do Twojej przeglądarki. Wtedy należy skopiować link (CTRL + C; CMD + C w komputerach Mac) i wkleić (CTRL + V; CMD + V w komputerach Mac) drugi wiersz adresu na końcu pola adresu przeglądarki.

    Pytanie: Co oznacza ten błąd? Początek
    Odpowiedź: Podczas surfowania w Internecie na pewno od czasu do czasu pojawi się komunikat o błędzie. Oto przykłady najczęściej spotykanych błędów:
    błąd serwera Microsoft OLE dla SQL- występuje, kiedy nasz system zarządzania bazą danych, który odpowiada na zapytania, nie funkcjonuje prawidłowo. Może to uniemożliwić logowanie albo dostęp do CV i Asystenta wyszukiwania ofert pracy.

    Nie znaleziono pliku HTTP 404, albo Strona nie może być wyświetlona- występuje, jeśli pojawi się błąd w połączeniu Twojej wyszukiwarki z naszym serwerem, albo jeśli wpisano nieprawidłowy adres. Ten błąd można ominąć, klikając polecenie "odśwież" lub "załaduj ponownie" na pasku narzędzi wyszukiwarki.

    Błąd wewnętrzny HTTP 500-występuje, kiedy nie można uzyskać dostępu do pliku albo strony internetowej z powodu problemów z konfiguracją serwera. To ma miejsce, gdy nasz serwer przestaje działać.

    Błąd CreateRecordset '8004166a' Expecting Phrase- Występuje, gdy w kryterium wyszukiwania według słów kluczowych znajdują się dodatkowe znaki interpunkcyjne. Błąd ten pojawia się na przykład wtedy, kiedy wprowadzisz przecinek po ostatnim słowie kluczowym. Aby otrzymać wskazówki odnośnie wyszukiwania, kliknij tutaj.

    Pytanie: Jak mogę wyczyścić pamięć podręczną, albo tymczasowe pliki internetowe? Początek
    Odpowiedź:

    'Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby usunąć pliki cookies:

    Internet Explorer i AOL dla Windows

    1. Kliknij menu Start, przejdź do menu Ustawienia i kliknij na Panel sterowania.
    2. Kliknij dwa razy ikonę Opcje internetowe.
    3. Na zakładce Ogólne, kliknij przycisk Usuń pliki.
    4. W oknie Usuń pliki kliknij OK. (W IE 6.0 jest to przycisk Usuń pliki cookies w zakładce Ogólne. W przypadku starszych wersji, postępuj zgodnie z następującymi instrukcjami.)
    5. Kliknij przycisk Ustawienia.
    6. Kliknij na przycisk zobacz pliki.
    7. w menu Edycja kliknij Zaznacz wszystko.
    8. W menu Plik wybierz Usuń.
    9. W oknie ostrzeżenia kliknij OK.
    10. Zamknij to okno. Kliknij OK na Ustawienia. Kliknij OK na Opcje internetowe. Zamknij Panel sterowania.
    11. Zamknij przeglądarkę Internet Explorer lub AOL, zanim ponownie otworzysz strony Monster .

    Internet Explorer


    Pytanie: Jak mogę zmienić ustawienia plików cookie? Początek
    Odpowiedź: Aby zmienić ustawienia plików cookie, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami:

    Internet Explorer 6.0 dla Windows

    1. Kliknij na menu Start w swoim komputerze.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Kliknij na opcję Panel sterowania.
    4. Kliknij na ikonę Opcje internetowe.
    5. Wybierz zakładkę Prywatność.
    6. Przesuń suwak Prywatność na poziom Średni.
    7. Kliknij na polecenie OK .
    8. Zamknij Panel sterowania.

    Internet Explorer 5.X i AOL 7.0/6.0/5.0 dla Windows

    1. Kliknij na menu Start w swoim komputerze.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Kliknij na opcję Panel sterowania.
    4. Kliknij na ikonę Opcje internetowe.
    5. Wybierz zakładkę Zabezpieczenia.
    6. Kliknij na ikonę Internet.
    7. Kliknij na opcję Poziom niestandardowy.
    8. Przewiń w dół, aż zobaczysz Pliki cookie.
    9. Wybierz opcję Uaktywnij poniżej opcji Zezwalaj na zapisywanie plików cookie na Twoim komputerze.
    10. Wybierz polecenie Uaktywnij poniżej Zezwalaj na pliki cookie w trakcie sesji (nie zapisywane